Favorieten Van De Maand | November

Het is weer de laatste zondag van november. Nog heel even en het is alweer kerst!! Ik heb er nu al zoveel zin in. Maar goed, we kunnen de favorieten van november natuurlijk niet vergeten.

SAM_1117.JPG
Dit haarmasker heb ik al een tijdje. Het is een anti fizz masker van Kruidvat. Het zou ervoor moeten zorgen dat je haar minder pluizig en droog wordt. Nu gebeurt dat vrij snel bij mijn haar. 1x in de zoveel tijd gebruik ik dit masker. Het werkt echt geweldig.

SAM_1121.JPG
Binnenkort wil ik voor mijn YouTube kanaal een aantal buitenlandse beautyproducten uittesten. Hiermee bedoel ik dus dingen van AliExpress. Ik had dus ook zo’n masker besteld. Maar toen ik laatst door de Action liep zag ik dat ze deze nu ook daar verkopen. Ik heb er al een getest. Je huid wordt er echt super zacht van.

SAM_1122.JPG
SAM_1123.JPG
Deze 2 producten doe ik even samen omdat ik ze namelijk ook samen gebruik. Deze olie en micellair water van Hema zijn echt super fijn. De olie haalt je oogmakeup er super snel vanaf. En de micellair water zorgt ervoor dat de laatste restjes ook meegaan. Super producten!

SAM_1127.JPG
Ik weet niet zeker of ik hier ooit een review van heb geschreven. Maar deze foundation is echt perfect. Normaal zijn de foundations van Essence te donker voor mijn huid, maar deze niet. En hij dekt super goed.

SAM_1126.JPG
Eindelijk zit er ook een Kiko in Groningen. Hiervan komt binnenkort een review online. Dus ik verklap niet te veel. Maar de volume die deze mascara geeft is echt niet normaal 😮

SAM_1128.JPG
De laatste alweer. Ik kocht bij Primark laatst deze parfum. Hij ziet er super cute uit. Hij heeft een heelijke kersen geur, maar niet te heftig. Perfect voor de feestdagen!

Leave a Reply

