Happy Love Life Van Mascha(Beautygloss)

Vandaag een ander soort ‘review’ als gewoonlijk. Laats kocht ik namelijk dit boek bij Bruna. Happy Love Life van Mascha. Ik was gewoon al aan het aftellen wanneer het boek eindelijk in de winkels zou liggen. Nu heb ik hem! En natuurlijk laat ik jullie weten wat ik ervan vind.

20161103_163209.jpg

En natuurlijk kan je nu denken wie is Mascha nou eigenlijk?
Zoals ze dit zelf zegt in haar boek, is Mascha fulltime beautyvlogger.
In 2007 startte ze haar eigen blog genaamd beautygloss.nl.
Hier is ze inmiddels mee gestopt. Ze focust zich nu helemaal op haar 2 YouTube kanalen:
Beautygloss en Vloggloss. Op Beautygloss verschijnen regelmatig video’s over alles wat met beauty te maken heeft. Ook filmt ze haar dagelijks leven. Deze vlogs komen elke ochtend online op het kanaal Vloggloss. Voor onwijs veel meiden/vrouwen is Mascha een groot voorbeeld.

maxresdefault.jpg

Voor het boek Happy Love Life heeft Mascha nog een ander boek geschreven. Dat boek heet Happy Life. Dit boek gaat over liefde, school, uit huis gaan, carrière , geld, sparen, familie, vriendschap, contact durven maken, feedback krijgen, happy zijn, ‘nee’ durven zeggen, hoe je over komt, en nog veel meer. Zeker een aanrader om te lezen.

20161103_163250.jpg
Aan de titel kun je vast zien waar het boek over gaat. Precies, de liefde. Zoals Mascha zelf zegt in het boek, had ze in haar 1e boek al een hoofdstuk geschreven over de liefde, maar ze kon er nog zoveel meer over vertellen. In het boek Happy Love Life deelt Mascha al haar verhalen en levenslessen over alles wat met liefde te maken heeft.

20161103_163330.jpg

Toen ik begon met lezen kon ik bijna niet meer stoppen. Maar ja, op ten duur moet het wel. Na een paar dagen had ik het boek al uitgelezen. Ik vind het boek super! Echt een aanrader om te lezen. Ik ga natuurlijk niet veel vertellen over de inhoud van het boek. Daarvoor moet je het boek zelf maar gaan lezen :p Doordat het allemaal kleine hoofdstukken zijn leest het heel fijn. Het gaat niet te lang door over een onderwerp. Ik weet niet zo goed welk boek ik nou leuker vind. Het eerste of het tweede boek. Ze zijn allebei erg interessant om te lezen. Dus mocht je nog een leuk boek zoeken, Happy Life en Happy Love Life zijn echte aanraders!

20161103_163155

Happy Love Life is te koop bij o.a. Bol.com voor maar €14,95
Ook Happy Life is te bestellen op  Bol.com voor maar €14,95

Leave a Reply

