Review | Catrice Kaviar Gauche C02 Fleur Du Soir

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie van iets van Catrice. Ik kwam laatst deze lipstick tegen. Ik dacht eerst, oh dit zal vast niks zijn. Hij zal vast niet matt zijn. Maar toen ik hem swatchten twijfelde ik geen seconden. Die gaat mee!

SAM_1194.JPG
SAM_1203.JPGDe lipstick (Catrice Kaviar Gauche C02 Fleur Du Soir) zit in een hele mooie goudkleurige huls. Heel chique. Zoals ik al zei dacht ik dat de lipstick niet matt zou zijn, maar dat is hij zeker wel.

SAM_1206.JPG

SAM_1209.JPG

Wauw!!! Echt een super mooie kleur. En hij is ook prachtig matt. De lipstick brengt vrij gemakkelijk aan. Absoluut niet stroef. Dus dat is heel fijn. Hij blijft verder ook erg lang zitten. Zeker een aanrader!

SAM_1216.JPG

De Catrice Kaviar Gauche lipstick in de kleur C02 Fleur Du Soir is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,99

Leave a Reply

