Review | Kruidvat Professional makeup kwastenreiniger

Vandaag heb ik een review voor jullie van deze makeup kwasten reiniger van Kruidvat. Het is natuurlijk handig en hygiënisch om 1 keer in de zoveel tijd je kwasten schoon te maken. Daarvoor heb je speciaal reinigingsspul. Je hebt het van verschillende merken. Maar vandaag review ik voor jullie deze van Kruidvat.

SAM_0651-0.JPG
Dit is de fles die in de verpakking zit. De inhoud is roze. Verder is de fles vrij simpel. Er zit 200ml in. Ik heb deze eerder gehad en ik heb er toen ongeveer 1 jaar mee kunnen doen.

SAM_0653-1.JPG
Dit is de kwast die we gaan schoonmaken. Het is een oogschaduwkwast van Essence. En zoals je ziet heb ik hier erg donkere oogschaduw mee aangebracht. Dus voordat ik deze voor een andere kleur kan gebruiken moeten we hem eerst even schoonmaken.

SAM_0656-0.JPG
Het schoonmaken is vrij simpel. Je pakt een tissue of een wattenschijfje. Daar doe je wat van de kwastenreiniger op. Dan hoef je eigenlijk alleen nog maar met de kwast er een aantal keer over heen te gaan tot dat hij schoon is.

SAM_0657-0.JPG
En dan is dit het eindresultaat. Helemaal schoon. Hoe langer je wacht met het reinigen van je kwasten hoe moeilijker het is om de kleur er 100% af te krijgen. En je bent ook langer bezig. Dus ik zal zeker aanraden om 1x in de 2 weken je kwasten te reinigen.

SAM_0649-0.JPG

De Kruidvat Professional Makeup Kwastenreiniger is te koop bij Kruidvat voor maar €2,99

Leave a Reply

