Review|Essence Longlasting Lipstick 25 Poppy Pink

Vandaag heb ik een review voor jullie van de longlasting lipstick van Essence in de kleur 25 Poppy Pink. Poppy Pink is een fel roze kleur. Helaas niet mat. Maar ik heb hem toch meegenomen.

20160831_111803.jpg
Als ik zo de kleur van de lipstick zie lijkt hij heel erg op Candy Yum Yum van MAC. Alleen is Candy Yum Yum mat. Helaas heb ik Candy Yum Yum niet dus kan ik niet vergelijken met foto’s. Maar ik kan wel een beetje met swatches op internet kijken of de kleur een beetje overeen komt.

20160831_111854.jpg 20160831_113231.jpg
Swatches

De kleur komt niet super goed over op beeld. In het echt is hij heel fel. Het pigment is goed. En de lipstick brengt heel fijn aan. Hij blijft ongeveer 3-4 uur zitten. De kleur lijkt inderdaad wel wat op Candy Yum Yum. Als hij mat was geweest was het echt Candy Yum Yum geweest.

20160831_111806.jpg

De longlasting lipsticks van Essence zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,39

Leave a Reply

