Review | I Heart Chocolate Bronze and Glow Palette

Ik ben echt mega fan van de chocolate paletten van I heart makeup. Ik heb er momenteel drie. De rest wil ik binnenkort gaan kopen. Toen ik laatst in de Trekpleister liep zag ik dat ze weer een aantal producten hadden liggen van I heart makeup. Waaronder ook dit palette. Hierin zit een bronzer en een highlighter.

SAM_1170.JPG

Ik maak altijd foto’s van producten wanneer ik ze nog niet gebruikt heb. Dat had ik hierbij ook gedaan. Maar nadat ik het palette had getest en de foto’s wilde bewerken, zag ik dat de foto’s wel wat beter konden. Dus heb ik opnieuw foto’s gemaakt, maar dus wel van een gebruikt product. Gelukkig is het patroontje nog niet vervaagt.

SAM_1175.JPG

In het palette zit een matte, warm bronzer en een super glimmende highlighter. Ik kon dit palette echt niet laten liggen. De bronzer en highlighter zagen er zo mooi uit. En dat doosje.. Ik kon het echt niet laten.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het pigment is super. De bronzer is heel mooi matt. En de highlighter…. wauw!

SAM_1154.JPG
SAM_1161.JPG
SAM_1163.JPG

Het lukte maar niet om de bronzer en highlighter super goed op de foto te krijgen. Maar het is toch een beetje gelukt. Ik ben heel tevreden over dit palette. Zeker een aanrader!

SAM_1176.JPG

Het palette is onder andere hier te koop

One thought on “Review | I Heart Chocolate Bronze and Glow Palette

Leave a Reply

