Review | Max & More Oogschaduw Palette

Een tijdje geleden kocht ik bij de Action allemaal make-up. Hiermee wilde ik namelijk een video mee opnemen op mijn YouTube kanaal. Deze staat inmiddels online. Ik kocht onder andere dit oogschaduw palette. Deze heb ik natuurlijk al een beetje gereviewd in die video, maar ik wilde het palette uitgebreid reviewen.

SAM_1278.JPG
Er liggen meerdere van dit soort paletten in het schap van de Action. Ik nam het palette met de bruintinten mee. Hier zitten in totaal 28 kleuren in. Het palette lijkt in de doos best groot, maar zodra je hem eruit haalt blijft er een smal palette over.

SAM_1277.JPG
Zoals ik al zei zitten er allemaal bruintinten in. Jammer genoeg zijn ze niet matt. Ik ben benieuwd naar het pigment van deze kleuren. In de video heb ik namelijk alleen de oranje kleur en een bruine kleur gebruikt. Deze waren best goed gepigmenteerd.

SAM_1275.JPG
SAM_1282.JPG
SAM_1283.JPG

De lichte kleuren zijn wat minder goed gepigmenteerd. Maar hoe donkerder de kleur wordt hoe beter de kleur is gepigmenteerd. Ik heb wel betere paletten gehad van de Action. Ze zijn ook erg korrelig. Dat vind ik erg jammer.

SAM_1272.JPG

Het oogschaduw palette is te koop bij Action voor €2,49

Leave a Reply

