Christmas Tag

Wat is je favoriete kerstliedje?
Ik luister niet echt super vaak kerstmuziek. Maar als de radio aan staat vind ik het toch altijd wel leuk als ‘Santa Claus is comming to town’ op staat. 🙂

Wat is je favoriete kerstfilm?
Dat is ongetwijfeld Hachi. Als je die nog niet gezien hebt moet je hem zeker gaan kijken!

Wat staan er bovenaan je kerstverlanglijstje?
Ik wil al een tijdje een krulborstel hebben. Ik ga binnenkort een balayage laten verven bij de kapper (als dit artikel online staat heb ik dit al gedaan) en dan staat zo’n grote slag heel mooi. En dat kan je perfect maken met een krulborstel.

Wat is je favoriete make-up look voor kerst?
Ik houd het meestal lekker simpel. Geen donkere oog look, maar gewoon een wing en een leuke kleur lippenstift.

61b8c14683cb12b84d4dcab35a4d7c16.jpg

Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Wij gaan meestal niet uit eten enzo met kerst. Dus we zijn meestal gewoon thuis. Dan doe ik niet moeilijk en trek ik gewoon een jeans en een leuke trui aan.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Dan kies ik voor lekker warm binnen zitten en dus genieten van een warme kop chocolademelk.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Nou lekker simpel. In de ochtend uitslapen, de rest van de dag niet echt veel doen misschien iets bakken en in de avond lekker gourmetten.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Ik heb eigenlijk geen idee. Wanneer ik dit schrijf duurt kerst namelijk nog 3 weken. Maar ik denk dat we sowieso wel gaan gourmetten ofzo.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor kerstboom wij altijd in de woonkamer hebben staan. maar in mijn kamer heb ik zo’n kleine neppe kerstboom staan. Heel schattig 🙂

Wat voor kleuren ballen zitten er in de boom?
In de woonkamer hebben wij rode ballen in de kerstboom. En in de kleine op mijn kamer heb ik witte en zilveren kerstballen.

Wat is jouw favorieten kerstsnack?
Van die kerstkoekjes vind ik super lekker. Volgens mij heten ze kerstkransjes.

 

tumblr_mppc62uAgX1re15aeo1_500.jpg

Dit was te tag alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En voor iedereen alvast fijne kerst!

 

Leave a Reply

