Review | Max Factor Masterpiece Nude Palette 01 Cappuccino Nudes

Laatst kreeg ik voor sinterklaas dit oogschaduw palette. Het is een palette van Max Factor. Zelf heb ik nog niets van Max Factor. Dus ik ben erg benieuwd wat de kwaliteit van dit merk is.

SAM_1323.JPG
In het palette zitten 8 kleuren. Het zijn allemaal shiny nude kleuren. Dit oogschaduw palette is dus geschikt voor elke dag. Bij het palette zit ook een oogschaduwkwastje. Zelf gebruik ik de kwastjes die erbij zitten vaak niet. Ik vind de kwasten die ik zelf heb het aller fijnst.

SAM_1327.JPGSAM_1333.JPG
De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. Zelfs de lichte kleuren kun je goed zien. Ze zijn niet al te korrelig. Dat is wel fijn. Verder vind ik het hele mooie kleuren.

SAM_1349.JPG
Ook in gebruik zijn ze heel fijn. Je kunt er een mooie nude ooglook mee maken. Echt een super fijn palette.

SAM_1326.JPG
Het palette is te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister.

Leave a Reply

