Mijn Favoriete Beauty Producten Van 2016

Het is alweer 30 december. Overmorgen is het alweer 2017. Het afgelopen jaar is er elke maand een ‘favorieten van de maand’ artikel online gekomen. Maar na al die favorieten van die maanden heb ik natuurlijk ook een aantal producten die afgelopen jaar echt mijn favoriet waren. Dus vandaag deel ik mijn favoriete beauty producten van het afgelopen jaar!

SAM_1290.JPG
Ik kon niet kiezen uit deze 3 paletten.De chocolate paletten van I heart makeup zijn zo fijn! De kleuren zijn super goed gepigmenteerd! Nog een paar en mijn verzameling is compleet.

SAM_1292.JPG
Dan nog een chocolate palette van I heart makeup. Dit is geen oogschaduw palette. In dit palette zit een bronzer en highlighter. Sinds ik dit palette heb gekocht gebruik ik hem elke dag!

SAM_1293.JPG
Deze blush heb ik al heel lang. Maar dit jaar heb ik hem weer herontdekt. Dit is een blush van Oriflame. Ik weet niet meer welke kleur dit is. Ik heb hem al zo lang en daardoor is de tekst om de achterkant helemaal weg. Het is echt een super mooie kleur.

SAM_1294.JPG
Ik kon niet wachten toen Essence met de nieuwe najaarsproducten kwam. Toen alles eindelijk in de winkel lag, heb ik deze gelijk meegenomen. Ik was heel erg benieuwd. En omg! Deze foundation is perfect. De dekking is super en de kleur is perfect. Ik hoop niet dat ze deze in het voorjaar weer uit het schap halen.

SAM_1295.JPG
Ik weet eigenlijk niet of dit product ook nieuw was in het najaar, maar ik kocht hem toen. Dit is een fixing spray van Essence. Hij is heel fijn in gebruik en gaat redelijk lang mee.

SAM_1296.JPG
Ik draag niet vaak een rode lipstick, maar toen ik deze zag liggen bij de Primark was ik toch wel benieuwd. Deze liquid lipstick van Primark is super goed gepigmenteerd en hij blijft erg lang zitten.

SAM_1297.JPG
Dit is de matt me lipcream van Sleek. Het is een hele mooie nude kleur. Hij is matt en blijft erg lang zitten. Eigenlijk behoren alle matte lipsticks tot mijn favorieten :p

SAM_1298.JPG
Mijn allereerste artikel ooit op mijn blog was een review van deze concealer. En nog steeds gebruik ik deze elke dag. Hij is echt super fijn in gerbuik. Hij bedekt alle plekjes goed en hij heeft de perfecte kleur voor mijn huid.

SAM_1299.JPG
Laats opende Kiko eindelijk een winkel in Groningen. Dus daar moest ik uiteraard een kijkje nemen. Ik nam toen deze mascara mee. De mascara geeft veel volume. Mijn wimpers vallen echt op als ik deze mascara gebruik.

SAM_1300.JPG
Ook nam ik toen dit lippotlood mee. Hij heeft een beetje een paarsige kleur. Ook dit is weer een matt lipproduct. Hij blijft ook best lang zitten. Echt een fijn lippotlood.

SAM_1301.JPG
Als ik mijn make-up eraf haal, gebruik ik het liefst deze 2 producten. De bye bue eyemakeup remover oil haalt je oogmakeup er echt in no-time ervan af. En de micellar water zorgt ervoor dat de laatste restjes, als die er nog zijn, ervan af worden gehaald.

SAM_1302.JPG
Ik was mijn haar niet elke dag. Daar wordt mijn haar echt super droog van en gaat het heel erg pluizen. Maar ik heb weleens een dag dat mijn haar er dan toch ineens wat vettig uitziet. Dan gebruik ik deze droogshampoo. Hij werkt erg goed en ruikt heerlijk naar kersen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dan komen er nu 3 parfums aan. Deze kocht ik een tijdje geleden bij de Primark. Het is de Cherry Bomb parfum. Hij ruikt lekker naar kersen, maar niet te erg. Een hele lekker parfum voor elke dag.

SAM_1304.JPG
Dan deze parfum. Dit is Killer Queen van Katy Perry. Deze ruikt een beetje kruidig maar ook bloemig. Een hele lekkere combinatie. Deze zou ik zelf niet snel elke dag pakken.

SAM_1305.JPG
Dan alweer het laatste product. Deze parfum van Christina Aguilera. Deze ruikt echt heerlijk. Een beetje aan de bloemige kant misschien, maar daar moet je maar van houden. Deze pak ik de laatste tijd regelmatig. Echt een aanrader om te kopen.

Dit waren alweer mijn favoriete beauty producten  van 2016. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En dan zie ik jullie volgend jaar weer :p

Leave a Reply

