Review | I Heart Chocolate – Golden Chocolate

Afgelopen maandag kwam er een review online van het Chocolate love palette van I heart make-up. Daarin zei ik al dat ik 2 paletten had gekregen. Dus vandaag is het tijd om het 2e palet te reviewen. Golden Chocolate.

SAM_1315.JPG
De verpakking van golden chocolate vind ik echt onwijs mooi. Niet zo’n palet met 1 standaard kleur zoals de andere paletten. Je hebt ook een kleinere versie van dit palet. Die heeft dezelfde buitenkant, maar daar zit geen oogschaduw in. Daar zit een bronzer en een highlighter in.

SAM_1319.JPGSAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES
Net zoals afgelopen maandag blijft het pigment mij weer verrassen. Echt wauw! Het zijn hele mooie warme kleuren. Echt perfect voor het najaar. Ik zie nu al met welke kleuren ik welke ooglooks kan maken.

SAM_1343.JPG
Dit is de ooglook die ik ermee heb gemaakt. Ik heb de 2e kleur uit het palette (2e links van de bovenste rij) voor de binnenkant van mijn ooglid, de middelste kleur van de onderste rij heb ik gebruikt voor de buitenkant van mijn ooglid en daarmee heb ik ook een randje bij mijn onderste wimperrand gezet. En de 2e van rechts van de onderste rij gebruikte ik voor mijn arcadeboog.

SAM_1316.JPG
Het oogschaduw palette is te koop bij Kruidvat voor maar €9,49

Leave a Reply

