Review | Kiko Multicolor Blush | 04 Blending Wave

Laatst was ik weer lekker aan het winkelen in Groningen. Ik had nog tegen mijzelf gezegd dat ik niet te veel makeup zou gaan kopen. Dus ik wilde al niet de Kiko in, maar toen zag ik dat Kiko sale had. Op allerlei producten 50% korting!! Dus ben ik toch even gaan kijken.

SAM_1464.JPG
Ik nam deze Multicolor blush mee. Dit is 04 Blending Wave. Deze blush bestaat uit 2 kleuren. Licht roze en donker roze.

SAM_1469.JPG
Dit zijn de kleuren. Ik heb nog geen blush met deze kleuren. Dus hoefde ik niet lang na te denken om deze mee te nemen.

 

SAM_1470.JPG
Als je de 2 kleuren gewoon samen aanbrengt wordt het een licht roze kleur. Hij glimt een heel klein beetje. Ik vind de kleur echt super mooi 🙂

SAM_1467.JPG
De multicolor blush is te koop bij Kiko voor €10,80 (met korting dus maar €5,40!!!)

One thought on “Review | Kiko Multicolor Blush | 04 Blending Wave

Leave a Reply

