Review | NYX Lingerie Lipgloss | 09 Corset

Een van de dingen die al heel lang op mijn verlanglijstje staat is de Nyx lingerie lipgloss. Ik wilde eigenlijk 08 Bedtime flirt hebben, maar toen ik bij Douglas kwam was bijna alles weg. Een van de laatste die er lag was 09 Corset.

SAM_1455.JPG
09 Corset is een koele, bruine nude tint. Ik was best benieuwd naar deze kleur toen ik hem zag liggen. Zou hij echt matt zijn? Zou hij bij mijn huidskleur passen? Allemaal  vragen die ik mij toen bedacht.

SAM_1459.JPG
Nadat ik hem heb gekocht en hem nu aan het uitproberen ben kan ik antwoord geven op de vragen. Is hij matt? Ja. Past hij bij mijn huidskleur? Op zich wel. Maar zo’n kleur was wel even wennen. Ik heb nog nooit die tint gedragen. De lipgloss blijft een paar uurtjes zitten, maar zodra je gaat drinken of eten ziet hij er toch wat minder mooi uit.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De NYX Lingerie 09 Corset is te koop bij Douglas voor €8,35

 

Leave a Reply

