Review | Action Shape & Blush Palett

Het lijkt wel alsof ik de laatste tijd een blush verslaving heb. Er komen wel veel reviews van blushes achter elkaar. Maar ja, ik heb dan de laatste tijd veel blushes gekocht die ik graag wil reviewen. 🙂

SAM_1493.JPG
Na de review van een sleek blush en een kiko blush, heb ik een review van het shape & blush palette van Action. Ik heb dit palette al wel eerder zien liggen, maar ik dacht ik heb wel genoeg blushes. Maar ik kon het nu toch niet laten en heb hem meegenomen.

SAM_1498.JPG
In het palette zitten 4 blushes, 2 bronzers en 2 huidkleurige poeders. Van die 2 laatste ben ik nog niet helemaal achter waarvoor ze precies zijn. Maar ik heb ze samen als poeder onder mijn ogen gebruikt om het daar net wat meer lichter te maken. De kleuren van de blushes zijn erg fel. Dus ik ben heel erg benieuwd naar het pigment! Ik was trouwens erg verrast over het doosje. Normaal heb je bij dit soort dingen van de Action echt heel goedkoop en slap doosje die zo kapot gaat. Maar dit is echt een heel stevig dik doosje. Dat is zeker een pluspunt!!

SAM_1495.JPG
SAM_1503.JPG
7423 Pink – 4862 Peach – 2011 Rose – 7093 Coral – 7211 Warm Ivory – 7506 Banana Yellow – 4781 Sandy Beige – 4763 Chocolate Brown

Oh My God!!! Ik maakte een sprongetje in de lucht toen ik deze kleuren aan het swatchen was. Wat zijn deze kleuren goed gepigmenteerd!! Wanneer ik de blush aanbreng, moet ik van te voren echt wel de kwast even aftikken. Anders ben je echt net een clown. De 2 huidkleurige poeders dekken echt heel goed. En van de bronzer kan ik de laatste kleur niet eens gebruiken. Doordat deze zo goed gepigmenteerd is, is deze vrij donker. De lichtste is net goed voor mijn gezicht.

20170114_132914.jpg
Dit is mijn look die ik heb gemaakt met dit palette. Ik ben zelf niet zo van het hardcore contouren. Dus ik zet de bronzer nooit zo erg aan. Het zelfde geld voor de blush. Op camera zie je hem wel wat minder. In het echt zie je hem wel zitten, maar hij springt er niet heel erg uit omdat ik zelf dan al heel snel op een clown ga lijken. 🙂

SAM_1496.JPG
Het palette is te koop bij de Action voor maar €1,99!!!!

 

Leave a Reply

