Nieuwe Producten Essence Voorjaar 2017

Het is weer bijna zover! In februari veranderd Essence weer haar schap. Sinds ik deze producten zag, was ik zo benieuwd naar zoveel producten! Ik kan niet wachten. Hopelijk zijn jullie na dit artikel net zo exited als mij!!

Essence- My Must Haves oogschaduw.jpg

Essence – My Must Haves Oogschaduw
Essence komt met 20 nieuwe oogschaduws! Van donker tot licht, en van mat tot glimmend. Er is voor iedereen wel iets.

essence-my-must-haves-blush

Essence – My Must Haves Blush
Naast de oogschaduws komt Essence ook met 5 nieuwe blushes. Van deze blushes hebben er 2 een matte finish en 3 een satin finish.

essence-my-must-have-palette

Essence – My Must Haves Palette
En dan komt nu het beste van allemaal! Essence heeft voor deze oogschaduws en blushes paletten gemaakt. Je kunt helemaal zelf je eigen palette samen stellen. Hoe leuk?!

essence-blushplay-blush-palette

Essence – BlushPlay Sculpting blush palette
Alsof die 5 blushes nog niet genoeg waren, komt Essence met 2 paletten waarin 2 blushes zitten en 1 highlighter. Super handig!

essence-eyes-face-palette
Essence – Eye & Face palette
Ook komt Essence met een palette waarin zowel oogschaduw als een highlighter en een bush inzitten. Dit is echt super fijn om mee te nemen op reis!

essence-luminous-matt-bronzer

Essence – Luminous Matt Bronzing Powder
Hoe leuk is dat patroontje dat op deze bronzers zit?! Bijna zonde om te gebruiken. Ik ben erg exited over deze 2 bronzers. De bronzers die Essence tot nu toe heeft gehad waren namelijk allemaal glimmend, en deze zijn matt!!

essence-instant-matt-foundation

Essence – Instant Matt 18h Foundation
Toen er bekend was welke producten weg gaan, was ik even bang dat mijn favoriete foundation weg ging. 😮  Die zat vorig jaar in het najaar bij de update. Gelukkig ging deze niet weg! Maar er komt wel een nieuwe foundation. Een matte! Ik hoop zo erg dat deze net zo goed is als de camouflage 2in1 foundation!

essence-colour-correcting-sticks

Essence – Colour correcting Stick
Essence komt met 5 colour correcting sticks. Voor elk probleem is er wel weer een stick. Van rode plekjes tot een ‘wake-up effect’

Essence- Prismatic rainbow highlighter.png

Essence – Prismatic Rainbow Highlighter
Omg! Ja hoor. Ook Essence komt met de rainbow highlighter. Ik ben erg benieuwd!

essence-lash-princes-volume-stylist

Essence – Volume Stylist Mascara & Lash Princess Mascara
Er komen weer 3 nieuwe mascara’s bij! We kenden natuurlijk al 2 andere lash princess mascara’s, maar nu komt Essence met een sculpted volume variant. Ik gebruik elke dag de ‘gewone’ lash princes mascara, dus ben benieuwd of dit een nieuwe favoriet wordt. Ook komt Essence met de volume stylist mascara’s. Een curl & hold variant en een lash extension variant.

essence-metal-shock-lipstick

Essence – Metal Shock Lipstick
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet  vinden…. Ik ben niet echt gek op ‘metal effect’ dingen. Laat staan lipstick met metal effect… Maar essence brengt 8 metal effect lipsticks uit in allerlei kleuren.

essence-shine-shine-shine-wet-look-lipgloss
Essence – Shine Shine Shine wet look lipgloss
Nadat we in het najaar 2016 de matt matt matt lipglos hadden, krijgen we nu de shine shine shine lipgloss. De lipgloss zou super shiny moeten zijn en echt een ‘wet look’ hebben.

essence-water-kiss-glossy-lip-colour

Essence – Water kiss Glossy lip colour
Het lijkt wel of we dit voorjaar voornamelijk shiny lipsticks/lipgloss gaan zien in plaats van matte. Ik ben erg benieuwd naar deze lipgloss, maar door de naam heb ik zo’n gevoel dat hij een hele lichte dekking zou geven…

essence-colour-boost-nagellak

Essence – Colour Boost nagellak
Als laatste deze nagellak. De colour boost nagellak zou na 1 laagje al volledig moeten dekken! ik ben wel erg benieuwd of dat echt werkt. Het zou namelijk wel erg veel tijd schelen.

Dit waren alweer de nieuwe producten van Essence voor het voorjaar 2017. Xx

One thought on “Nieuwe Producten Essence Voorjaar 2017

Leave a Reply

