TrendTime | Metal Lips

Zo, dat is even geleden dat ik een TrendTime artikel online heb gezet :0
Ik starte ooit met de patches, dat was dan ook de laatste tot nu toe. Maar er is weer een nieuwe trend die vooral bij veel merken terug gaat komen in het voorjaar!

2285cf0899447215e9ba10769f0c3e7d
Ik heb het natuurlijk over de ‘Metal Lips’. Dit is overigs een trend die van mij best overgeslagen mag worden. Ik zal het nooit dragen. Maar je zult het in het voorjaar steeds vaker gaan zien, mensen met ‘metal lips’. Er komen steeds meer merken die lipsticks verkopen met een metal effect.

grape-crush
Er komen ook steeds meer artikels en filmpjes online over hoe je zelf heel gemakkelijk metal lips kan maken, zonder dat je een lipstick hoeft te hebben met een metal effect. Het is niet heel moeilijk. Je kiest een lipstick en een shiny/metal effect oogschaduw die dezelfde kleur hebben. Je brengt eerst gewoon de lipstick aan en dan breng je hierover de oogschaduw aan. En klaar zijn je metal lips!

Natuurlijk heb ik ook een aantal metal lipsticks opgezocht en uitgezocht waar je deze kan kopen.

dancer-metal Kylie Cosmetics – Dancer

csm_224743_0e56a3bcef                   Essence – Metal shock  (Verkrijgbaar bij Kruidvat vanaf 20/12/2017)

 

 

Leave a Reply

