H&M Wishlist | Februari 2017

Shoppen, wie vindt dat nou niet leuk?! Maar ja, niet altijd heb je het geld er voor. Dan zit je maar te kijken naar allemaal leuke dingen en je kan het niet kopen. Ik maak dan altijd een wishlist voor mezelf. Wanneer ik dit schrijf is januari bijna afgelopen. Over een weekje krijg ik weer mijn maandgeld en 2 dagen daarna mijn loon. En ja, dan heb ik weer geld om te shoppen. Dan zal je nu vast denken, is het niet verstandig om te sparen? Ja, dat doe ik ook. Ik zet elke maand wat geld opzij. Vandaar dat ik meestal aan het einde van de maand niet veel meer heb, want vaak zet ik de laatste week bijna al mijn geld op mijn spaarrekening. Daar haal ik in principe niet iets van af. Maar goed, we wijken af van wat ik eigenlijk wilde zeggen. Omdat ik over een weekje mijn geld krijg en dan naar Assen ga om te winkelen, heb ik een h&m wishlist gemaakt. Die wishlist deel ik vandaag met jullie. 🙂

hmprod-1Katoenen Top Zwart €7,99
hmprod Katoenen Top Blauw €7,99
hmprod-2 Tricot Top Wit-Zwart €7,99
hmprod-3 Tricot Top Zwart-Wit €7,99
hmprod9 Top Met Print Zwart €9,99
hmprod-9 Top Korte Mouwen Met Kant Zwart €9,99
hmprod-4 Sweater Blauw €9,99
hmprod-5 Sweater Grijs €9,99
hmprod-6 Sweater Zwart €9,99
hmprod-7 Enkellaarsjes Zwart €29,99
hmprod (8).jpg Enkellaarzen Met Hak Zwart €29,99

 

Leave a Reply

