Review | Essence Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara

Laats heb ik een artikel geplaatst over de nieuwe producten van Essence die eind deze maand in de schappen komen te liggen. 1 van die producten is de ‘Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara’. Deze mascara had ik al gelijk op mijn wishlist gezet en nu heb ik hem. Dus vandaag review ik deze mascara met alle plezier voor jullie!!

Essence - 18h extension mascara 1.JPG
Essence - 18h Extension mascara 4.JPG
Dit is hem dan. De mascara zit in een prachtige, paars kleurige huls. De dop heeft en soort van gevlochten patroon. Wat mij meteen opviel toen ik de mascara ging testen, is dat het borsteltje een beetje een aparte vorm heeft. Van veraf lijkt het borsteltje recht, maar als je goed kijkt zit er een soort van draai ofzo in. Zo’n mascara borsteltje had ik nog nooit gezien.

Essence - 18h extension mascara before.JPG
Essence - 18h extension mascara after.JPG
Before-After

Dit is het resultaat van de mascara. De mascara geeft redelijk wat volume. Ook worden mijn wimpers wat langer. Dat zou moeten komen doordat er langhoudende vezels in de mascara zitten. Ik ben erg tevreden over deze mascara. Zeker een aanrader!

Essence - 18h Extension mascara 5.JPG
De ‘Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara’ is vanaf eind februari/begin maart Verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,99

Leave a Reply

