Review | Essence Camouflage Full Coverage Concealer

Net zoals afgelopen maandag heb ik weer een review van een nieuw product van Essence die eind deze maand in de winkels ligt. Vandaag is dat de ‘Camouflage Full Coverage Concealer’. Ik gebruik de foundation van deze lijn al een hele tijd. Dat is echt mijn favoriete foundation. De dekking daarvan is echt super. Dus ik verwacht heel wat van deze concealer.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Essence - Camouflage Concealer 4.JPG
De verpakking van de concealer heeft dezelfde kleuren als de verpakking van de foundation. Grijs met oranje. Ik kocht de concealer trouwens in de kleur 05. Verder heeft de concealer een sponsapplicator.

Essence - Camouflage Concealer before.JPG
Essence - Camouflage Concealer after.JPG
Before-After

Je kan zien dat zonder concealer het een beetje blauw is onder mijn oog… Ja, blauw 🙂
Dat heeft deze concealer goed bedekt. Niet alle concealers doen dat. Verder is het een erg fijne concealer in gebruik. Hij blend makkelijk in en dekt goed. Dus ik denk dat dit mijn favoriete concealer wordt bij mijn foundation 🙂

Essence - Camouflage concealer 2.JPG
De ‘Camouflage Full Coverage Concealer’ is verkrijgbaar vanaf eind februari/begin maart bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,59

Leave a Reply

