Review | Kruidvat Lash & Brow Color

Zoals jullie misschien wel eens op foto’s van reviews hebben gezien, heb ik hele lichte wenkbrauwen en wimpers. Dit komt doordat ik van mijzelf rood haar heb. Zelf irriteer ik mij daar heel erg aan. Je ziet mijn wenkbrauwen en wimpers bijna niet zitten. Dus het is tijd om deze te gaan verven. Dit doe ik met de Kruidvat Lash & Brow Color.

SAM_1658.JPG
Ik heb 2 kleuren gekocht. Bruin voor mijn wenkbrauwen en zwart voor mijn wimpers. Ik heb al een keer eerder mijn wenkbrauwen geverfd, maar die verf pakte niet heel goed. De kleur zou tot 6 weken goed moeten blijven zitten.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dit is de inhoud. Een gebruiksaanwijzing, borsteltje, 2 wattenstaafjes, kleurgel, kleurvloeistof en papieren vormpjes voor onder je ogen. In de gebruiksaanwijzing staat kort omschreven wat je moet doen. Wat mij meteen opviel was dat het iets anders ging als met de verf die ik eerder heb gebruikt. Toen moest ik namelijk de vloeistof en de gel van te voren met elkaar mengen. Dat smeerde ik dan op mijn wenkbrauw en liet ik 10 minuten intrekken. Maar bij deze verf breng je eerst de vloeistof aan met een wattenstaafje op je wenkbrauwen/wimpers. Daarna breng je de gel aan op het borsteltje en daarmee ga je over je wenkbrauwen/wimpers. Dit spoel je na het kleuren gelijk eraf.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Before – After

De verf pakte niet op mijn wimpers. Misschien omdat het een heel gedoe is omdat ik het bij mezelf moest doen. Maar er was totaal geen verschil. Maar op mijn wenkbrauwen heeft de verf wel goed gepakt. Je ziet mijn wenkbrauwen veel meer zitten.

SAM_1657.JPG

De Lash & Brow Color is te koop bij Kruidvat voor €4,99

 

Leave a Reply

