Review | Catrice Slim’Matic Ultra Precise Brow Pencil

Naast Essence heeft ook Catrice het schap veranderd. Er zijn producten weggegaan, maar er zijn ook weer nieuwe producten bijgekomen. Ik ging eigenlijk naar de Trekpleister voor iets heel anders. Namelijk de chocolate paletten van ‘I heart makeup’, maar ze hadden maar 2 soorten die ik allebei al heb. Dus ben ik even bij Catrice gaan kijken en kon ik het natuurlijk niet laten om iets nieuws te kopen.

SAM_1702.JPG
Dit wenkbrauw potloodje is het geworden. Dit is de Slim’matic ultra precise brow pencil in de kleur 020 medium. Het potloodje heeft een heel dun puntje. Op het potloodje staat 1,5mm. Het is een heel ‘zacht’ potlood, dus niet zo’n harde punt.

SAM_1711.JPG
SAMSUNG CAMERA PICTURESSAM_1710.JPG
Zonder – Met potlood – met potlood en poeder

Ik  ben erg tevreden over het resultaat. Zoals je op de foto’s ziet, gebruik ik niet alleen een potlood. Ik trek met het potlood de lijnen van mijn wenkbrauw strakker en kleur het een hel klein beetje in. Verder kleur ik het in met een wenkbrauwpoeder van Catrice. Het potloodje is super makkelijk in het tekenen. Absoluut niet stroef. Heel fijn dus!!

SAM_1700.JPG

Het wenkbrauw potlood is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,99

One thought on “Review | Catrice Slim’Matic Ultra Precise Brow Pencil

Leave a Reply

