TrendTime | Fishnet Tights

Ongetwijfeld is deze trend jullie niet voorbij gegaan. Toen ik een nieuwe trendtime aan het bedenken was, wist ik echt niet waarover ik het dit keer moest doen. Totdat ik een video voorbij zag komen op YouTube over de Fishnet Tights. Toen wist ik het zeker, hierover gaat de volgende trendtime. Ik heb echt geen idee hoe ik deze trend kon vergeten. 😉

fishnet 1
Fishnet Tights worden de laatste tijd echt enorm veel gedragen. Ooit was het super ordinair, maar het komt steeds meer terug. Niet alleen onder een rokje of jurkje, maar het wordt op veel meer manieren gestyled. Veel mensen stylen het met een broek met daarin gaten. Dit vind ik er zelf best gaaf uitzien. Zelf zou ik het niet zo snel dragen, maar ik vind het wel erg leuk. Deze manier is de wat stoerdere manier van het dragen van de fishnet tights.

fishnet 2
Dan heb je natuurlijk ook nog de manier ‘onder de korte broek’. Dit is ook een stoerdere manier van het dragen van de fishnet tights. Dit vind ik er op zich nog wel oké uitzien, maar al snel een tikje te veel. Naast de broeken kan je de fishnet tights natuurlijk ook heel leuk onder een rokje of een jurkje dragen. Zelf vind ik die manier wat minder. Dat vind ik al snel weer naar de ordinaire kant gaan. Maar goed, ik schrijf dit artikel natuurlijk niet alleen maar om mijn mening te geven. Ik schrijf het natuurlijk ook om een paar leuke winkels op te sporen die (goedkope) fishnet tights verkopen. 🙂

Pantyshoppen.nl €8,95

C&A €6,90

AliExpress €1,69

 

Leave a Reply

