Review | I Heart Makeup – Naked Chocolate

Zoals jullie misschien wel weten spaar ik de chocolate paletten van ‘I heart makeup’. Ik heb er inmiddels 5. De laatste tijd wanneer ik in de Kruidvat of Trekpleister zie ik in een schap paletten liggen van ‘I heart makeup’. Maar elke keer is het de donker roze en de bruin met gouden variant, maar toen ik laatst in de Trekpleister liep viel mij gelijk iets op aan het schap. Er lag een wit doosje bij. Dat kon niks anders betekenen dan dat het witte palette er tussen lag. En ik zag er maar 1 liggen dus dat was snel naar het schap rennen! 😉

SAM_1727.JPG
In het palette zitten 16 kleuren. Er zitten, zo even snel uit mijn hoofd, 2 of 3 matte kleuren in. De rest zijn allemaal shiny kleuren. Ik ben echt super benieuwd naar dit palette. IK vind de andere paletten namelijk echt allemaal toppers!

SAM_1738.JPG
Smoothly-Divine-Mocha Lover-Dipped-Choc fest
SAM_1740.JPG
Adorable-buttons-frosted choc-Delight-Sweet shop-Sugar
SAM_1741.JPG
Double Dip-Toblerone-Wonka-Milky-Way

De lichtere kleuren zijn iets minder goed te zien op beeld, maar je ziet ze in het echt zeker wel zitten. De kleuren zijn super mooi gepigmenteerd en passen ook allemaal erg mooi bij elkaar. Dus ook dit palette is zeker een aanrader om te kopen!!

SAM_1735.JPG
Het palette is af en toe verkrijgbaar bij Trekpleister voor maar €7,99, of via Kruidvat.nl voor €9,49

Leave a Reply

