Update | Blogdipje…

Het is alweer even geleden dat er een artikel online kwam. 24 maart om precies te zijn. Voor een blogger is dat al te lang geleden. Maar vandaag is het weer zover. Er is een artikel. In dit artikel leg ik jullie uit waarom ik de laatste tijd niet meer zoveel blog.

Het is jullie misschien de laatste tijd wel opgevallen dat ik niet meer elke maandag en vrijdag wat plaatste. Af en toe een week niets, dan weer 1 dag.. Dat vind ik zelf echt heel jammer, want ik vind bloggen echt heel leuk. Er is een vrij simpele verklaring voor. Te druk en een blogdip 😦

De laatste tijd heb ik het echt super druk. Sinds februari loop ik elke maandag en dinsdag van 08.00-17.00 stage. Die dagen heb ik gewoon geen tijd en zin meer om wat te schrijven. Ik sta om 06.00 uur op en kom pas tegen 18.00 thuis. Dan is het tijd om te gaan eten en huiswerk te maken. Dan heb ik de afgelopen 5 weken theorielessen gehad voor de scooter. Dit was dan nog weer achter mijn stage aan op dinsdag van 17.30-19.15. Woensdag en donderdag zit ik tot 16.00 op school en vrijdag tot 13.30. Zodra ik om half 5 thuis kom van school heb ik echt geen zin meer om uitgebreid te gaan bloggen. En op vrijdag heb ik het ook altijd erg druk. Naast dit werk ik dan ook nog. S’avond’s en zaterdag overdag. Oftewel, eigenlijk niet veel tijd om te bloggen.

Als ik dan tijd heb om te bloggen komt het andere blog probleem al. De blogdip. Ik weet gewoon de laatste tijd niet meer waar ik over moet schrijven. Zo als jullie weten heb ik een beautyblog. Een beautyblog is niet zo simpel als het lijkt, het kost geld. Het is niet zo dat ik even allemaal dingen tevoorschijn tover om te reviewen. Nee, dit moet ik natuurlijk eerst kopen. Dan werk ik en verdien ik geld, ja… Maar zoals ik net zei ben ik bezig met mijn scooterrijbewijs. Daar gaat heel veel geld van mij heen. Want niet alleen het rijbewijs kost geld, maar ook een scooter zelf. Daar ben ik nu druk voor aan het sparen. Tussendoor heb ik natuurlijk ook dingen nodig die ik moet kopen. Dus heel veel geld om dingen te kopen voor reviews heb ik niet op dit moment. En ja, wat moet je dan. Andere artikels verzinnen. Maar met al die drukte ben ik een beetje in een  blogdip geraakt…

Maar goed, ik schrijf dit artikel niet zomaar. Dit was een beetje uitleg over de laatste tijd. Ik ben afgelopen zaterdag naar Duitsland geweest om te winkelen. Daar heb ik natuurlijk het een en ander gekocht. Dus het is weer tijd voor reviews. En binnenkort heb ik ook weer vakanties. Dus ga ik weer proberen om even flink te knallen met artikels. Dus vanaf vrijdag komen er weer artikels online!! Mocht je niet kunnen wachten, ik upload ook elke zaterdag een nieuwe video om mij n YouTube kanaal LifestyleTime.

Ik hoop dat ik jullie hierbij genoeg heb geïnformeerd en dat jullie net zo naar de artikels uitkijken als mij! En ideeën voor artikels/video’s zijn natuurlijk van harte welkom!!

XXxx

 

Leave a Reply

