Review|Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

Bronzer. Iets dat ik elke dag gebruik. Het uitzoeken van een juiste bronzer kan erg lastig zijn. Te oranje, te glimmend, te poederig. Daarom vind ik het altijd weer leuk als ik een nieuwe bronzer ga testen. En dat is dus ook wat ik vandaag ga doen. Ik review voor jullie de ‘Sun club matt bronzing powder’ van Essence.

SAM_1746.JPG
SAM_1747.JPG

Ik heb de kleur 01 Narural meegenomen. Dit is de kleur voor de lichtere huid. Ik heb al even gekeken, de bronzer is volledig matt. Vaak staat er op de verpakking dat een bronzer matt is, maar zodra ik dan ga kijken zitten er toch wat ‘glitters’ in. Verder is het een simpele en vrij grote verpakking.

SAM_1748.JPG

De bronzer heeft een erg leuk patroon. Maar ja, die is na een paar keer gebruiken verdwenen ;’)
De kleur lijkt niet echt oranje. Dus ik hoop dat hij ook niet oranje wordt op het gezicht. Stel je voor, als deze bronzer gewoon volledig matt is, niet oranje en poederig is, dan is dit gewoon de perfecte bronzer!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De bronzer is erg mooi. De kleur is perfect. Alleen hij is wat moeilijker in te blenden. Dat is wel een nadeel. Maar voor de rest is het een hele mooie bronzer.

SAM_1749.JPG

De ‘Sun club matt bronzing powder’ van Essence is te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister voor €3,59

Leave a Reply

