Review|Trend It Up Skin Supreme Compact Powder

Toen ik laatst aan het winkelen was in Duitsland kon ik het niet laten om even de DM in te lopen. De DM is een drogisterij. Het valt wel te vergelijken met Kruidvat en Trekpleister. Ze hebben qua make-up ook wel de zelfde merken, maar de DM heeft nog een aantal Duitse merken die je niet in Nederland kan krijgen. Waaronder ook het merk ‘Trend it up’. Hiervan nam ik een compact Powder mee.

20170401_093319.jpg20170401_093330.jpg

De poeder zit in een erg mooi zwart doosje. Het doosje doet me een beetje denken aan van die transparante poeders, maar dat is deze niet. Omdat ik het doosje er zo mooi uit vond zien en de kleur de goede tint was, besloot ik deze poeder mee te nemen.

20170401_093449.jpg
In het doosje zit een spiegeltje en een spons applicator. De poeder heeft een leuk patroontje. Maar goed, wanneer ik dit schrijf heb ik de poeder al een aantal keer gebruikt en is het patroon niet meer terug te vinden. De spons applicator zal ik zelf niet zo snel gebruiken. Ik vind een grote poederkwast veel fijner.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAM_1771.JPG
Zonder poeder – Met poeder

De poeder werkt erg fijn. Hij matteert je gezicht volledig. Hij lijkt erg natuurlijk. Echt een hele mooie poeder!

20170401_093455.jpg

De ‘Skin supreme compact powder’ van Trend it up is verkrijgbaar bij de DM drogist  voor €3,75

Leave a Reply

