Review|Ps… Insta Girl Kissproof Lipliner & Liquid Lipstick – It Girl

Toen ik laatst aan het winkelen was in de Primark en ik op de make-up afdeling kwam, zag ik een schap met nieuwe make-up. De Insta Girl make-up. Ze hebben hier veel liquid lipsticks en lipliners van, maar ook poeders en lippenbalsems.

SAM_1797.JPG

Van deze lijn heb ik een liquid lipstick en een lipliner gekocht. Beide in de kleur It Girl. Bij de Primark is het altijd even zoeken bij de make-up naar iets dat nog niet open gemaakt is. Ik had eindelijk een lipliner gevonden die helemaal in de verpakking zat, maar toen ik thuis kwam en hem uit de verpakking haalde was de punt volledig afgebroken. Deze zat trouwens ook niet in de dop. Geen idee waar die gebleven is. Ook heeft het potlood een draaisysteem die het niet deed. Maar gelukkig kan je het potlood ook slijpen. 🙂

SAM_1801.JPG

Laten we beginnen met de lipliner. Zoals ik net al zei was ik een beetje verrast toen ik hem open deed, maar na het slijpen kon ik hem dan eindelijke proberen. Wat mij meteen opviel is dat hij is zacht van textuur is. Hij tekent erg makkelijk, absoluut niet stroef.

SAM_1800.JPG

Dan de liquid lipstick. Hij heeft een beetje een aparte geur. Het lijkt een beetje op een snoep geur. De textuur van de lipstick is vrij plakkerig, maar hij brengt wel makkelijk aan. Hij dekt egaal. Maar…., hij droogt niet volledig op. Hij blijft erg plakkerig. 😦

SAM_1803.JPG

De kleuren komen vrij goed overeen. De lipstick lijkt iets donkerder te zijn dan de lipliner.

SAM_1806.JPGSAM_1811.JPG
Lipliner – Lipliner + Liquid lipstick

Ik vind de kleur van de lipstick echt super mooi. Echt een hele mooie nude kleur. het brengt gemakkelijk aan, brengt egaal aan, maar het enige nadeel is dat hij plakkerige blijft.

SAM_1815.JPG

De lipliner is te koop bij primark voor €2
De liquid lipstick is te koop bij Primark voor €3

Leave a Reply

