Ps… Love To Glow Moisturiser

Mijn gezichtsverzorgingsroutine veranderd erg vaak. Dan heb ik een periode dat ik ‘s avond’s mijn gezicht reinig met allerlei producten en elke ochtend een dagcreme opsmeer. Dan heb ik weer een periode dat ik mijn makeup er in de avond af haal met een simpel gezichtsdoekje en de crèmes helemaal vergeet. Toch vind ik het altijd wel leuk om nieuwe dingen uit te proberen qua gezichtsverzorging. SAM_1820.JPG

De make-up van de Primark wordt steeds uitgebreider. Ze krijgen naast make-up ook steeds meer verzorgingsproducten. Toen ik laatst in de Primark liep (wat ik de laatste tijd trouwens wel eeeeerg vaak doe 😮 ), zag ik deze moisturizer liggen. Ze hadden verschillende moisturizers. Ze hadden olies als moisturizers en verschillende crèmes als moisturizer. Ik besloot om deze mee te nemen.

SAM_1824.JPG
SAM_1826.JPG

De moisturizer zit in een doorzichtig potjes met een grijze deksel. In deze moisturizer zit grapefruit, goji bessen en granaatappel. De crème voed, verzacht en hydrateert de huid en geeft het een mooi natuurlijke ‘glow’. Omdat veel mensen niet tegen bepaalde stoffen kunnen zal ik even de ingrediënten met jullie doornemen:

aqua, Ethylhexyl stearate, isoproply Palmitate, Glycerin, Cetearyl alcohol,
Tapioca Starch polymethylsilsesquioxane, mica, helianthus annuus seed oil,
phenoxyethanol, benzyl  alcohol, sodium polyacrylate, parfum, disodium EDTA,
sodium stearoyl glutamate, tocopheryl acetate, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, punica granatum seed oil, citrus paradisi fruit extract, sodium hydroxide, citric acid, potassium sorbate, ascorbic acid, CI 11891.

SAM_1827.JPG

De crème is wit van kleur. Hij ruikt niet echt heel erg ergens naar. In ieder geval niet naar de grapefruit, goji bessen en granaatappel die er in zitten.

SAM_1830.JPG

De crème is erg dun. Je hebt dus echt niet heel veel voor je hele gezicht nodig. Dat wat ik hier op de foto op mijn hand heb is genoeg voor je gezicht. Zoals ik al zei heeft de crème niet echt een overheersende geur. Verder smeert hij lekker uit en voelt mijn huid erg zacht aan. Ook heeft mijn huid inderdaad een beetje een ‘glow’.

SAM_1829.JPG

De Ps… Love To Glow Moisturizer is te koop bij Primark voor €4

Leave a Reply

