W7 High Defenition Foundation

Laatst is er een artikel online gekomen over de catwalk concealer van w7. Ik kocht toen natuurlijk niet alleen maar een concealer, maar ook een foundation. Ik nam de High defenition foundation van w7 mee.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De verpakking van de foundation lijkt wel wat op die van de concealer. Ze hebben beide een rode ‘dop’. Ik nam de allerlichtste kleur mee. Vaak is dit al te donker voor mij, maar deze wilde ik graag testen.

SAM_1876.JPG SAM_1879.JPG
Zonder foundation / Met foundation

De foundation lijkt bij het aanbrengen de goede kleur te zijn voor mijn huid, maar zodra hij er een tijdje opzit wordt het een beetje oranje. Dat is echt heel jammer. Veder is de dekking oké, ik heb betere gezien. Hij brengt wel erg makkelijk aan. Het lijkt wel dat de foundation olie bevat. de foundation is namelijk erg dun en smeert heel makkelijk uit.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De W7 High Defenition Foundation is te koop bij de Op=Op voor €5,99

Leave a Reply

