Max&More Matte Eyeshadow Palette 02 Nude

Dit oogschaduw palette heb ik echt al heel vaak zien liggen bij de Action. Maar ik nam hem toch steeds niet mee. Uiteindelijk toen ik laatst aan het winkelen was in Groningen nam ik hem mee en review ik hem vandaag voor jullie. (Mocht je hem na dit review willen kopen, wees snel. Het is op=op. Dus hij wordt niet meer bijgevuld ๐Ÿ˜‰ )

SAM_1888.JPG

Het palette ziet er vrij simpel uit. Een normale zwarte verpakking met een transparante bovenkant. In het palette zitten 4 kleuren. Allemaal bruintinten. De eerste kleur is een lichte huidkleurige tint, de tweede kleur is iets donkerder, de derde kleur komt al wat meer naar de normale bruine kleur toe en de vierde kleur is een donkerbruine kleur.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Voor iets dat van de Action komt is de kwaliteit zeker niet slecht. Het pigment is goed. Natuurlijk had het iets beter gekund, maar dan is het ook geen palette van 20 euro. Verder vind ik de kleuren erg mooi.

SAM_1890.JPG

Het oogschaduw palette is te koop bij Action voor maar โ‚ฌ0,89

Leave a Reply

