Catrice The Modern Matt Collection Eyeshadow Palette

Altijd als ik in de Kruidvat sta en ik bij Catrice kijk zie ik ze weer liggen. De oogschaduw paletten. Van de vorige variant (ze zijn bij de laatste update van het schap vernieuwd) heb ik er ooit 1 gekocht. Van deze variant had ik eigenlijk nog nooit een gekocht terwijl ik ze wel heel mooi vind. Dus het was tijd om er eens 1 mee te nemen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAM_1895.JPG
SAM_1897.JPG

Ik vind de verpakking van het palette erg mooi. Simpel, maar door het lettertype en de plaatsing van de woorden toch erg mooi. In het palette zitten 9 kleuren. Allemaal matte kleuren. Het zijn voornamelijk nude tinten. Boven de ‘gewone’ kleuren zit er nog een hele lichte kleur om mee te highlighten en en donkere kleur om je ogen mee te contouren in de arcadeboog.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik vind het pigment van het palette echt super. De lichtere kleuren zie je op beeld iets minder, maar zijn in het echt zeker goed te zien. met de kleuren kan je echt super mooie combinaties maken voor een ooglook. Zeker een aanrader om te kopen.

2.jpg

Het oogschaduw palette is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €4,99

Leave a Reply

