Sense Beauty Blackhead Mask

Misschien heb je er al wel van gehoord, de Big Bazar verkoopt blackhead maskers! Ik las het ergens op internet dat je bij deze winkel blackhead maskers hebt voor over je hele gezicht. Dus ik kon het niet laten om er even snel langs te gaan.

SAM_1971.JPG

In het doosje zitten 5 blackhead maskers. Deze zijn dus voor over je hele gezicht. Voor degene die niet weten waarvoor een blackhead masker is; een blackhead masker is een zwart peel-off masker die je poriën helemaal leeg trekt. Dus super handig als je last hebt van mee-eters.

SAM_1973.JPG

Zo zien de losse verpakkingen eruit. Ik dacht even toen ik het ging aanbrengen dat er niet genoeg in zou zitten voor je hele gezicht. Het is namelijk een heel dik en plakkerig masker, maar uiteindelijk zat er genoeg in. Als je dit masker hebt aangebracht moet je het masker 15-20 minuten laten zitten. Als hij nog niet helemaal is opgedroogd zou ik hem nog even iets langer laten zitten. Ik heb de tijd niet bijgehouden. (wanneer ik dit artikel schrijf is het masker aan het opdrogen). Dus het is maar eens tijd om hem er af te halen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Okay, het eraf halen heeft erg lang geduurd. Het masker zat echt heel erg vast op mijn gezicht. Ik kreeg het er bijna niet vanaf. Na 3 kwartier (!!) was het masker er eindelijk vanaf. Mijn huid is er erg rood van geworden en dat is inmiddels nog steeds niet weg. Dus ik weet niet zo goed wat ik van dit masker moet vinden….

Het Blackhead masker van Sense Beauty is te koop voor €1,99 bij de Big Bazar

Leave a Reply

