Even Geleden……

Hee!!
Ja dit is alweer even geleden ja…
Toen ik mijn YouTube kanaal startte heb ik nog gezegd, nee ik stop niet met bloggen. Er komt gewoon 2x per week een artikel online. Maar als snel gebeurde dat niet meer. Ik stortte mij vol in mijn YouTube kanaal. Video’s maken kost nou eenmaal veel tijd. Je moet video’s bedenken, opnemen, editten. En je kan niet altijd op elk moment een video opnemen. Doordat ik alleen maar bezig was met het verzinnen van leuke video’s ben ik het bloggen helemaal vergeten.

Toen ik begon met bloggen schreef ik achterelkaar meerdere artikels. Ik vond het leuk om steeds weer nieuwe producten uit te testen. Ik kocht toen ook regelmatig nieuwe beautyproducten. Op ten duur had ik gewoon geen tijd meer voor het schrijven van artikels. Ik maakte YouTube video’s, ik volg een opleiding en ik werk. Naast deze dingen wil je ook wel eens gewoon niks te hoeven doen. En als ik dan eens tijd had en ik dacht, misschien moet ik even een artikel schrijven, had ik gewoon geen inspiratie. Een artikel schrijven doe je niet zomaar even. Kijk outfit post en reviews die zijn zo standaard. Op ten duur staat je blog er vol mee en voelt het niet meer origineel. Ik heb een tijd gehad dat er gewoon 3 reviews achter elkaar kwamen van lipsticks. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik zit er dan echt bij van kom op! Kan je echt niet een ander artikel verzinnen dan deze lipstick reviews? Maar nee, gewoon geen inspiratie.

En dan weet ik dat ik ooit begonnen ben voor het maken van de reviews, maar er komt een tijd dat er geen nieuwe producten zijn of geen producten zijn die ik aantrekkelijk vind om te testen. En toen kwam ik ook nog eens op het idee om voor mijn scooterrijbewijs te gaan. Dat kost geld. Oftewel geld sparen en geen onzinnige beautyproducten kopen die ik niet nodig heb. Zo’n beetje al het geld dat er binnen kwam ging naar mijn spaarrekening voor mijn scooter. Want vergis je niet, dat kost echt veel. Theorielessen, theorie examen, praktijklessen, praktijkexamen, rijbewijs, pasfoto’s, scooter, helm, slot en accessoires zoals een bagagebox en hoes. En als je denkt maar dat valt allemaal toch wel mee. Nou een totaalpakket van de lessen en examens kost €380. Dan zakte ik de eerste keer voor mijn praktijkexamen dus nog een keer €272,50 er bij op. Dan nog het rijbewijs €38,95, pasfoto’s €11,49, scooter €650, helm €49,95, slot €60, bagagebox €71,79 en de hoes €35,90. Dat is totaal €1570,58. Ja dat zijn heel veel beautyproducten….

Maar dan komt  nu natuurlijk de vraag, ga je stoppen met bloggen?
Ik heb echt geen idee. Ik kan nu wel zeggen ik ga weer volop artikels schrijven, maar dat heb ik eerder gedaan en toen stopte dat ook weer. Wel kan ik zeggen dat ik ga proberen deze zomervakantie, naast werken en video’s maken, artikels te schrijven. Deze plan ik in na de zomervakantie in de hoop dat ik dan weer een aantal artikeltjes achterelkaar voor jullie heb. In die tussentijd kan je mij vinden op YouTube via de naam LifestyleTime . Daar komt elke zaterdag om 12.00 uur een nieuwe video online. En vanaf 25 juli komt er elke dinsdag om 10.00 uur een back to school video online. Ja je leest het goed. Dat is de nieuwe serie op mijn kanaal. Jullie weten het eerder dan mijn abonnees. De aankondiging hiervan komt namelijk pas aanstaande zaterdag online.

Nou dit moest ik even kwijt 🙂
Vergeet zeker niet even mijn YouTube kanaal te checken.
Ik zie jullie weer na de zomervakantie!!

Bye XXX

Leave a Reply

