Ps… Matt Liquid Lipstick | Cookie Dough

Vandaag heb ik een review voor jullie van iets dat ik laatst heb gekocht in de Primark. Ik loop eigenlijk altijd even langs de beautyafdeling bij Primark. En elke keer weer zag ik van die liquid lipsticks hangen, maar elke keer weer dacht ik nee, toch maar niet. Nu heb ik dan toch eindelijk een liquid lipstick meegenomen. Ik review voor jullie vandaag de Ps… Matt liquid lipstick in de kleur Cookie Dough.

20170730_153054

Dit is hem dan. Ik stond heel erg te twijfelen welke ik mee moest nemen. Ik vond deze zo donker lijken en je kan deze verpakkingen niet even snel open maken in de winkel om te kijken hoe de kleur er uiziet. Maar uiteindelijk heb ik deze meegenomen.

20170730_153144.jpg

In het pakketje zit een liquid lipstick en een lipliner. Het doet me een beetje denken aan een lipkit van Kylie Jenner. Niet omdat het er perse op lijkt qua uiterlijk, maar meer het idee van een matte liquid lipstick in combinatie met een lipliner. Dat zie je nu de laatste tijd wel erg vaak. Maar goed, genoeg gepraat. Laten we ze snel gaan swatchen.

20170730_153348.jpg

De foto is niet super scherp. Daar kwam ik pas achter tijdens het schrijven van dit artikel. Links zie je de swatch van de lipliner en rechts de swatch van de liquid lipstick. Toen ik de liquid lipstick openmaakte verbaasdde ik mij over de kleur. De kleur is een stuk lichter dan je denkt als je de buitenkant ziet. Als ik dit had geweten had ik een tint donkerder meegenomen. Want ik denk niet dat zo’n lichte nude kleur mij staat.

20170730_153659

Nou dit is de lipliner op mijn lippen. Hij is er zacht, dus het tekenen gaat erg makkelijk. Alleen trekt hij wel een beetje in de lijntjes. Maar verder prima.

20170730_153908.jpg

Dit is de lipliner met daarover heen de liquid lipstick. Zoals ik al zei staat deze kleur mij dus niet. veel te licht en oranje. De lipstick droogt erg snel op. Dus bijwerken is moeilijk. Zodra hij is opgedroogd lijkt hij echt super droog te zijn. Zo voelt hij niet, maar ziet hij er wel uit. Hij gaat heel erg in de lijntjes zitten. 1 keer lachen en je hebt gerimpelde lippen.

20170730_153921.jpg

Dit bedoelde ik dus. Gerimpelde lippen…. Oftewel deze lipstick is niet echt mijn favoriet. Zodra je hebt gelachen zie je dus non stop deze rimpels erin zitten. Echt heel lelijk!

20170730_153059.jpg

De lipkit is te koop bij Primark voor €4

Leave a Reply

