Kleine Update

Zoals jullie in het vorige update artikel hebben kunnen lezen, zou ik na de vakantie het bloggen weer oppakken. Dat was ik ook van plan om te doen. En nog steeds ben ik dat van plan. Er zijn inmiddels ook al een paar artikels online gekomen. Ook heb ik al van heel wat producten foto’s gemaakt. Ik hoef daar alleen nog maar een artikel van te maken. Maar nu is er een klein probleempje..

Vorige week was ik een video aan het editten voor YouTube. Elke YouTuber kent het vast, voordat je een video kan editten moet de video in het editprogramma geladen worden. En dat kan even duren. Dus aangezien het lunchtijd was ging ik maar naar beneden om te eten. En toen ik boven kwam was mijn laptopscherm zwart. En om een lang verhaal kort te maken, hij start niet meer op.

Dus wat betekend dit? Dit betekend dat waarschijnlijk mijn harde schijf kapot is en dat ik waarschijnlijk alle foto’s voor de artikels kwijt ben 😦

Ik heb momenteel voor jullie nog 1 artikel klaar staan. Die komt maandag online. Dus mocht het zo zijn dat die maandag daarna niks online komt, dan weten jullie waarom. Ik hoop dat ik deze week mijn laptop weer terug heb en verder kan bloggen. (Ik typ dit momenteel via mijn telefoon).

Ook betekend dit voor YouTube misschien wat. Mocht ik mijn laptop niet optijd terug hebben om de video waarmee ik bezig was, verder te editten. Dan komt er zaterdag 23 september niks online. Maar dan komt deze (hopelijk) de week erna online.

Dit was dan even de kleine update. Ik hoop dat ik snel weer kan bloggen Xx

Leave a Reply

