Max&More | Glow & Highlights Palette

Na een paar probleempjes met mijn laptop, ben ik weer helemaal terug op mijn blog en YouTube kanaal. Dus vandaag is het weer tijd voor een artikel. Ik ga vandaag 2 highlightpaletten van de Action reviewen voor jullie.

SAM_2185.JPG

Er zijn 2 paletten. Één met warme kleuren en één met koele kleuren. Ik nam ze allebei mee. Ik ben super benieuwd hoe shiny deze kleuren zijn en of ze een beetje mooi zitten. Dus laten we ze maar snel gaan swatchen.

SAM_2191.JPGSAM_2198.JPG

Wauw! Dit palette is zo mooi gepigmenteerd. Ik vind de kleuren aan de rechterkant misschien iets te heftig als highlighter. Misschien iets voor mensen met een wat donkerdere huidskleur, maar niet voor mijn witte huid. Maar verder vind ik ze super mooi. En ze glimmen super erg.

SAM_2192.JPGSAM_2194.JPG

Ik vind deze highlighters nog veel mooier dan het vorige palette. Misschien doordat deze kleuren minder heftig zijn en dit meer de ‘normale’ highlighter kleuren zijn. Net zoals de vorige glimmen ze echt super erg. Dus echt super gepigmenteerd.

SAM_2193.JPG

Ik vind de paletten echt super mooi en zal ze ook zeker aanraden. Ik zal het palette met de warmere kleuren aanraden voor de mensen met een wat donkerdere huidskleur. Daarbij zullen die heftigere kleuren toch wat mooier lijken dan bij iemand met een lichte huidskleur. En het palette met de koelere kleuren raad ik dan dus ook aan als je een wat lichtere huidskleur hebt. Als je deze highlighters gaat gebruiken als je een donkerdere huidskleur hebt dan zal het net lijken alsof je een witte streep op je gezicht hebt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

SAM_2190.JPG

De Highlighter paletten zijn te koop bij de Action voor maar €2,49

Leave a Reply

