Cherry Chree | Chrome Pro Intense Color Matte Lipgloss

Als ik in de TK Maxx loop, kijk ik eigenlijk altijd bij de beautyspullen. Ze hebben super veel tools en makeup dat goedkoper wordt verkocht dan in een andere winkel. Ook hebben ze een aantal merken die je niet bij de drogisterij kan vinden. Zo kwam ik dus een setje met matte liquid lipsticks tegen.

SAM_2278.jpg

Ik heb het over dit setje. De kwaliteit van deze foto is iets minder. Het doosje heeft een beetje een aluminium glans eroverheen, waardoor de foto maar niet goed wilde lukken.
Maar goed, dit is dus een setje Cherry Chree Pro Chroma Intense Color Matte Lipgloss setje. Er hingen 2 varianten hiervan in de TK Maxx. Van allebei nog maar 1. Deze en een met nude kleuren. Ik wilde bijna die met nude kleuren meenemen, maar ik zag er vrij lichte kleuren inzitten. En ik heb natuurlijk al een vrij lichte huid. Dus dan is een lichte nude lipstick niet zo’n goed idee. Dus ik nam deze mee met roze/paarse kleuren.

SAM_2286.jpg

De lipsticks zitten in vrij simpele verpakkingen. Gewoon de standaard verpakking voor een liquid lipstick. Verder staat er Cherry Chree op de huls. Er zitten dus 5 kleuren in de doos. 2 roze kleuren, 2 paarse kleuren en 1 die er een beetje tussen in zit.

SAM_2288.jpg

Dit zijn de swatches. Het ziet er veel belovend uit. Het pigment is super goed. Tenminste, daar lijkt het op. Ik hoop dat de kleuren er net zo uit zien op de lippen.

SAM_2289.jpgSAM_2290.png

De kleur van de eerste liquid lipstick is vrij subtiel. Een erg lichte roze kleur. Erg mooi. Maar zoals jullie waarschijnlijk ook zien op de close-up foto, hij dekt niet zo goed. Hij wil gewoon niet mooi egaal dekkend zitten. Erg jammer.

SAM_2294.jpgSAM_2295

Okay, let niet op de stofzuiger op de achtergrond :’)
Vergeleken met de vorige ben ik zeer tevreden over deze. De kleur is super mooi. Hij lijkt een beetje op een lip cream van NYX. Hij dekt mooi egaal. Dit is nu al zeker mijn favoriet.

SAM_2296.jpg
SAM_2297.jpg

Dan een wat fellere kleur. Erg mooie kleur voor in de zomer. Ook deze dekt erg mooi. Tot nu toe ben ik erg tevreden op de eerste lipstick na dan.

SAM_2298
SAM_2299.jpg

Okay. Deze kreeg ik er gewoon niet mooi op. Het wilde gewoon niet. Het is trouwens ook  niet mijn kleur. Maar goed, hij zit in het setje. Dus ik zal hem gewoon testen. Ik merkte meteen toen ik hem aanbracht dat hij niet mooi egaal dekte. Dan kan je vaak met een liquid lipstick nog een 2e laagje aanbrengen. Maar dat wilde dus ook niet. Ik haalde de onderste laag alleen maar weg.

SAM_2300.jpgSAM_2301.jpg

Dit is dan de laatste kleur. Echt een super mooie donker paarse kleur. Je moet er wel van houden, maar ik vind het wel erg leuk. Deze dekt wel gewoon egaal. Dus op die 2 lichte lipsticks na, zijn het goede lipsticks.

Dan heb ik nog wel een klein minpuntje. Het eraf halen van de lipsticks is erg lastig. Je moet flink wrijven willen ze eraf gaan. Zo goed wrijven dat mijn lip op ten duur begon te bloeden. Dus dat is wat minder. Maar verder zijn het mooie lipsticks.

SAM_2281.jpg

De liquid lipsticks zijn te koop bij de TK Maxx voor €7,99

 

Leave a Reply

