Hema | Matt Bronzing Powder 03 Dark

Al een hele tijd ben ik opzoek naar een bronzing powder met een koele ondertoon. Iets dat super lastig is om te vinden. De meeste bronzing powders hebben een warme ondertoon. Daardoor lijkt mijn gezicht al vrij snel oranje. Iets dat ik juist niet wil. Maarrrr, ik liep laatst in de Hema en dacht laat ik weer eens bij de make-up gaan kijken. Ik koop eigenlijk nooit make-up bij de Hema. Toen ik bij de bronzing powders keek, zag ik een liggen waarvan ik dacht dat het nog best een hele mooie bronzer kan zijn. Het leek een koele ondertoon. Dus deze heb ik meegenomen.

IMG_2323.JPG

Dit is hem dan. De verpakking is vrij simpel, maar wel erg mooi. Zo’n simpele, zwarte verpakking vind ik toch wel wat hebben. Hema heeft deze bronzing powder in verschillende kleuren. Ik heb 03 Dark meegenomen. Dit was de meest koele ondertoon. Ze hadden hiernaast nog 2 of 3 andere, maar die vond ik net wat te oranje. Wat ik ook erg belangrijk vind is dat een bronzing powder echt matt is. Ik zie erg vaak dat er op staat ‘matt’, maar dar ik gewoon allemaal glittertjes zie zitten. Dat wil ik absoluut niet.

IMG_2315

Tot nu toe ben ik nog vrij positief over deze bronzing powder. Hij is matt, heeft geen ‘stiekeme’ glittertjes, lijkt een koele ondertoon te zijn en hij heeft een mooie verpakking. Ik zal het toch wel erg jammer vinden als hij straks ineens tegenvalt. Laat ik hem maar snel gaan swatchen.

IMG_2329.JPG

Wauw! Deze bronzing powder valt echt niet tegen. Het is inderdaad een hele mooie koele ondertoon. Hij lijkt nog wel een beetje warm, maar niet zo erg als andere bronzing powders die ik heb. Het pigment is geweldig. Ik moet echt niet mijn kwast er te veel in doen, want voor ik het weet heb ik al veel te veel op mijn gezicht. Hij vervaagt ook makkelijk met een kwast, dus het inblenden gaat erg makkelijk.

IMG_2327.JPG

Wat mij betreft is dit zeker een aanrader. Ook voor de lichte huid. Ik heb zelf een super lichte huid en ik kan de kleur 03 Dark makkelijk hebben. Echt een fantastische bronzing powder!

 

Leave a Reply

