Hema | Highlighting Powder 02 Moonlight

Vorige week hebben jullie kunnen lezen dat ik een geweldige bronzing powder bij de Hema heb gekocht. Maar dat was natuurlijk niet het enige dat ik heb meegenomen uit de Hema. Naast de bronzing powder heb ik ook een highlighting powder meegenomen. Ook hiervan was ik al een tijdje opzoek naar een met een koele ondertoon en een subtiele glans. En dat is gelukt!

IMG_2317.JPG

Ik nam de highlighting powder in de kleur 02 Moonlight mee. Dit is een baked highlighter. In het doosje lijkt hij echt super wit. Ook de highlighter zit net zoals de bronzing powder in een simpel maar mooi doosje. Van de highlighter waren er nog 3 andere te koop. Nog 1 koele ondertoon en 2 warme ondertonen.

IMG_2330.JPG

Zoals je op de foto hierboven ziet, is het een hele subtiele glans. Dit vind ik erg mooi. Dan valt hij niet gelijk heel erg op. Je kan hem erg mooi opbouwen. De highlighter is wel wat aan de witte kant, maar nog net zo dat het wel mooi is. Je moet in het begin wel even een paar keer met je kwast erover heen wil je dat er highlighter vanaf komt, maar dat komt omdat het een baked highlighter is.

IMG_2318.JPG

Ik zal deze highlighter zeker nog een keer opnieuw kopen als hij op is. Zoals jullie misschien al op mijn Insta (@lifestyletimee) hebben kunnen zien, is dit mijn nieuwe favoriete highlighter. Dus zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar een mooie subtiele highlighter!

Leave a Reply

